Feb 20, 2012

Katak bawah tempurung.

Hi :)
Kalau kome follow twitter teman, maka tahu la bawasanya cousin saya Fardatul Ulfah bt Dr. Hj Jamali telah melangsungkan perkahwinannya dengan Imam Muda Hassan Adli tepat 9:55 pm, 17 Februari Jumaat yang lalu. So memandangkan saya ni kat Sarawak, idok le datang. Padahal parents bagi je balik cuma ahad tu ada test so tak dapat la :(

Dapat tengok video and gambar pun through face book blog dan sebagainya je :/
Hantaran 9 dulang berbalas 11. Wang hantaran RM9999, mas kahwin RM666. So memandangkan anda boleh google sendiri gambar kahwin diorang, aku letak sini sikit je k. Muah

 Hi cousin. What should I call him ? Err perlu ke -.-
Congrats Ipah :) 
Good example for ''lelaki yang baik untuk perempuan yang baik'' :')
Sebenarnya nak tunjuk ayah kita pakai baju batik tepi tuuuu hikhik omel je ;)
Adik aku nak posing tak sempat haha k rinduuuu :'(

Fakta : Tahukah anda, aku miss dua weddding cousin aku gara gara aku kat sarawak. Both pun cousin sebelah ayah. Benci tau :(
4 orang ni cousin yang rapat tahap karma masa kecik kecik dulu. Diorang ni sebaya. 2 tu dah kahwin so mengikut perkiraan, next turn ialah abang aku. 
PS : ABANG AKU BAJU MERAH, AKU BUKAN ANAK SULUNG -.-
Abang aku baju merah dan oren. PS : AKU BUKAN ANAK SULUNG =.=

Tu je lah k, malas nak upload lagi. Bye.
ps : Wedding sebelah imam muda hassan April ni, so aku ada yeay !
pss : Along cepat la bertunang gua tak sabar hehe :3

6 comments:

  1. Haah. Dia sejak kerja ni gemuk duduk rumah kan. Lagi lagi bahagia dengan awek haha

    ReplyDelete
  2. ohoii.. bilekah jejaka AMMAR nak kawin nih???
    da ku agak sudaa....
    yeess... aku terakhir... lalalalaa.....

    ReplyDelete
  3. Haha tak tahu tak tahuuu. Tanya empunya badan. Tak pun tanya mak :P

    ReplyDelete
  4. Kak Ulfah n Kak Lela tu my senior time skolah... huhu...

    ReplyDelete
  5. Eh yeke ? Hehe boleh pulak kan . Diorg my cousin sebelah ayah :)

    ReplyDelete